lørdag 20. desember 2008

Living in boxes

Jeg var jo som sagt hos Andrea i går. Da jeg kom hadde Andrea's venninne, Nina, allerede kommet. Etter en times tid orket vi ikke å vente på den andre venninna til Andrea (Line) så vi begynte å bake pepperkaker. Pepperkakene ble veldig fine, hvertfall de vi fikk lov til å pynte. Da vi var ferdige å bake så vi The holiday, og sovnet etterhvert.
Jeg legger ut bilder på dette innlegget når jeg får de av Andrea.

Vi våknet utrolig nok kl 10:00. Da spiste vi frokost, kledde på oss, også gikk jeg og Andrea ned til byen. Hun skulle handle julegaver, og jeg skulle møte A.
Jeg trengte å møte A, for noen ganger er det greit å møte noen som liksom er helt nøytrale. Som ikke kjenner til folkene så godt som meg, og ikke kjenner til saken.

Nå er jeg hjemme, og vi lever i pappesker her. Vi skal nemlig flytte, bare så dere vet det. Nå skal jeg spise middag.

xoxo

Ingen kommentarer: