tirsdag 9. desember 2008

Kvalitetstid

Det var kjedelig på skolen i dag, jeg er ferdig med både teksten jeg skulle ha i KOM uka, og analysen om Peer Gynt. Så hva skal jeg gjøre resten av uka da?

Da jeg kom hjem sovna jeg i sofaen, og sov lenge. Da jeg våknet hadde pappa kommet med middag og Mamma Mia til meg. Jada, jeg vet at jeg så den i helga, men pappa hadde ikke sett den før, og ville se den med meg. Så det gikk bra. Faktisk så var det veldig koselig å se den med han, selv om jeg var nære på å begynne å grine. Skjønner ikke hva som feiler meg jeg men.

Jeg er fullstendig klar over at bloggen min er kjedelig fortiden. Men det er vanskelig å finne noe spennende å skrive om når det er så lite som skjer fortiden.

Et lite hint, ta en siste titt på håret mitt i morgen.

xoxo

3 kommentarer:

Marie sa...

Julie skal farge håreeeet :- D Fikk du lov likevel?

Anonym sa...

siste ord er ikke sagt...

;-)

THE FASHIONISTA sa...

åh, jeg fikk ikke sett det i dag! skal titte innom A-basen i morgen :-)