tirsdag 23. desember 2008

Dagen før dagen

Det har vært lite blogging i det siste, men det er jo jul, da har man bedre ting å gjøre enn å sitte på dataen hele dagen!
Alle gavene er pakket inn, og antrekket mitt for i morgen har jeg hengt pent over skapdøra mi.

Det er fint å se at ingen av dere trenger å feire jul på Trondheim torg i år, det ville jo vært trist. I og med at jeg har skilte foreldre feirer jeg annenhver jul med mamma og pappa. I år skal jeg være hos bestemor og bestefar, som jeg alltid er når pappa har meg i jula. Da kommer tante Nina helt fra Oslo, onkel Morten og tante Lena, Eline og Nikolai, bestemor og bestefar, oldemor, Martine, pappa og meg selv. Det blir garantert koselig.

I dag har jeg bare slappet av. Pakket inn de siste gavene, sett litt tv og "Fanny och Alexander" på DVD.

Planene for i morgen er jeg ikke helt sikker på, men jeg vet at vi skal legge en krans på graven til oldefar slik at hans grav også er litt ekstra fin på julaften, også skal vi kjøre rundt med de siste gavene, og til slutt skal vi til bestemor og bestefar.

Jeg lurer litt på, når dere har kommet fram til det stedet dere skal feire jul, hvilken
rekkefølge har dere på maten, kaffe, middagslur (?) pakke-åpning osv?

Hvis jeg ikke rekker å blogge i morgen, så må jeg bare si at jeg håper dere får en kjempefin julaften i morgen, at dere slipper å feire den alene, og heller med noen dere er glad i, og såklart at dere får alle ønskene på ønskelista oppfylt!

God jul, xoxo

Ingen kommentarer: