torsdag 11. desember 2008

CS er ikke så ille som jeg hadde trodd

Dere fikk viljen deres, jeg farga håret mitt mørkere, og sånn ble resultatet:


Bildene er ikke helt nøyaktige, vises bedre i virkeligheten da.
Og forresten, jeg er ikke naken på "før" bildet, hvis dere trodde det ;p
I dag er det fullmåne, *også fniser vi litt av at jeg sa at månen er 'full'* Fullmåne er virkelig fint, spesielt nå som det er så klart ute. Desverre får jeg ikke sett så mye til den, for det frister ikke å gå ut.
Det var 12- grader i dag. Da er det så kaldt at jeg ikke kan ha hendene ut av jakka, og blir like rød i kinnene hver gang jeg stikker hodet ut av døra. For meg som er et skikkelig sommerbarn så er 0 grader ille nok om det ikke så skal være 12- !

På skolen i dag hadde vi som vanlig lite å gjøre, så vi bestemte oss for å spille litt CS (Counter strike,, skytespill) Jeg har aldri spilt det før, mens guttene spiller over 20 timer i uka. Jeg og Julie syntes at det var ganske vanskelig, så vi bestemte oss for at Julie styrte piltastene som man går med, og jeg styrte musa som man sikter og skyter med
Spillet var ganske vanskelig. Vi fant aldri helt ut hvem som var på vårt lag eller ikke, så jeg bare skøyt alle jeg så, og det kom opp mange rare ting som vi ikke skjønte hva var ,- som sto i veien slik at vi ikke så hele map'en (banen)

Men, vi klarte faktisk å skyte Stian + noen andre folk som vi ikke visste hvem var. Høhø.



xoxo

Ingen kommentarer: