mandag 24. november 2008

Har du MOT til å glede andre?


Nå er jeg bare lei meg og i dårlig humør. Helt sykt hvordan humøret mitt kan skifte fra kjempe glad til superdeppa. Humørsvingninger sa du? Jeg har en sånn der klump i magen, eller i halsen kanskje jeg skal si. Det er i hvertfall ikke noe godt.


Men i dag handler det ikke om meg, i dag handler det om alle andre. Alle dere. Det er nemlig MOT til å glede dagen i dag. Og ettersom jeg er med i MOT så har jeg tatt med gruppen min som bestod av Irene og Ingeborg til Seven eleven for å dele ut gratis kaffe, gløgg, mandariner, kjærlighet på pinne, pepperkaker. Da vi hadde delt ut 50 kopper med kaffe/gløgg eller noe sånt så kom en av de voksne MOT-ambassadørene med to buketter med roser som jeg og Ingeborg skulle dele ut. Jeg tror vi gledet mange i dag, de gamle damene som gikk å spaserte i nordre ble hvertfall veldig fornøyde da de fikk roser av oss.
Har du gledet noen i dag?
xoxo

Ingen kommentarer: