tirsdag 4. november 2008

.......

Jeg sitter å venter på at moren til Ingeborg og Ingeborg skal komme å hente meg, det er kjedelig. Så jeg kan likesågodt svare på det her:

HELE ÅRET
1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja.
2. Har du feiret bursdagen din enda? Nei, det ble ikke noe av.
3. Kysset to personer på en kveld? Ja.
4. Vært på en diett? Nei, never
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? Jeg tror det?
6. Vært utenlands? Ja, London, Hellas, Gran Canaria, Italia og noe som jeg ikke husker
7. Hva tenker du på nå? At jeg må gå å pusse tennene snart
8. Klemt noen? Masse, jeg liker klemming
9. Sovet i en annens seng? Jepp.
10. Fått en jobb? Har ikke søkt på en jobb jeg
11. Gjort noe du har angret på? Ikke noe som jeg kommer på, men det kan jo hende.

SISTE
Den siste personen du ga en klem? Pappa sikkert.
Siste personen som ringte deg? Pappa det også
Når var siste gangen du følte deg dum? I går, når jeg skulle på hospitering

1. Hjemby? Trondheim
2. Alder? 15, blir 16
3. Frisyre? langt, mørk blond
4. Øyefarge? Blå
5. Høyde? 160, buhu
6. Humør? Er i helt greit humør nå
7. Hvor vil du helst være? Hos noen jeg er glad i
8. Hva var det siste du drakk? Melk.

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV
1. Har du noen gang vært forelsket? Ja
2. Tror du på kjærligheten? Gjør nok det
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Ja.. det var ikke noe særlig
4. Har du noen gang knust noens hjerte? Ikke som jeg vet
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Ja, haha
7. Er du redd for forpliktelser? Egentlig ikke
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Nei

FØLELSER
1. Savner du noen akkurat nå? Ja, men jeg overlever
2. Er du lykkelig? Nja
3. Spiser du noe nå? Nei
4. De siste ordene du sa til pappaen din: Skal bare hente laderen min jeg
5. Siste sangen du sang: Husker ikke
6. Den siste tingen du lo av: Telefonsamtalen i går
7. Den siste tingen du sa: Skal bare hente laderen min jeg
8. Den siste personen du gråt for? Hemmelig.

HAR DU NOEN GANG SAGT:
"Jeg elsker deg": Ja, det har jeg.
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå: Tror det
Framtidig datters/sønns navn: Aurora, Sarah eller Sofie

HVIS
1. Hvis du kunne byttet plass med en kjendis: Vetikke
.2. Hvis du kunne reist hvor du ville, hvor ville du reist og hvorfor? Jeg ville dratt til syden med mange folk jeg er gla i
3. Tror du på et liv etter døden? Vet ikke.4.
Hva brenner du for? Aner ikke, det var vanskelig
5. Hva er din flaueste opplevelse? Haha, hemmelig
6. Hvilke blogger er dine favoritter?Se blogglista mi :)
7. Hvor mange par sko har du? Ah, mange, men kan godt få flere ja(a)
8. Er du en romantiker? Ja ja ja

1 kommentar:

Anonym sa...

Søte, lille Julie. Klem