fredag 3. oktober 2008

Love is in the air

I dag slutta vi kl 1 på skolen, så jeg tok bussen til byen for å løse inn de to sjekkene jeg har brukt ett halvår på å løse inn, og for å møte ola og ruben. Vi skulle til Ingeborg med Julie ps og Ingrid skjønner du' : )

Jeg kjøpte forresten ei dritfresh bukse fra Gina Tricot, og ett par nye vintersko fra roots :) De kommer det bilde av i morgen tenker jeg meg.


Det jeg egentlig skulle fortelle var at jeg har fått meg kjærest
- må jo nesten fortelle om det og, if anyone care x')
Ingeborg fikk seg også kjæreste i dag faktisk ; o etter meg da. Ikke at det kom som noe sjokk at noen vil være kjæreste med henne nei, for det er det ikke i det hele tatt! Bare at det skjedde på samme dag :p Men det er koselig da ! Ola og Ruben er vell sånn passe happy nå tenker jeg meg
: D

Jeg skulle bare fortelle om endringen av status, så skulle jeg legge meg
- Så , God natt
husk at jeg elsker dere *
xoxo

3 kommentarer:

Andrea sa...

aww. så koselig vennen: )
Jeg vil også ha en!

Klem søss

Marie sa...

Gratulerer, Julie. Du fortjener det :- )

Julie sa...

Tusen takk !