tirsdag 7. oktober 2008

Båttur ++

I dag klarte pappa å få oss med ut på - belive it or not - båttur ! Etter å ha stappa oss med longs, 2 par sokker, 3 gensere, ytterjakke, to par votter, lue, to bukser og redningsvest, så vi sånn passe fine ut!
Her går de sikkert sånn hver dag, så det hadde ikke så mye å si : - )
På båten var det go stemning og hele pakka. Jeg og Julie planla hvordan den stygge båten egentlig burde sett ut, helt ned til minste detalj, og om alt det koselige vi skulle gjøre når vi blir voksne. Som å kjøpe oss fine hus ved siden av hverandre, være hytte naboer, bli interiør-arkitekter : - D
- noe måtte vi jo finne på.
Det gleder jeg meg til, håper det blir noe av!

Vi skulle kjøre båten til ett hus som heter Baroniet. Der bodde det en tysk baron før, som brukte huset som jakt-slott.
Jeg, mamma, pappa og martine var der for mange år siden, da mamma og pappa fortsatt var gift. Det er litt rart å tenke på.. sist gang vi var der hadde vi et helt annet liv enn det vi har nå. Vi har forandret oss skikkelig, mens huset er fortsatt det samme.

Jeg fikk kjøre båten tilbake, det var kjempegøy! Jeg har ikke kjørt båt på lenge så.
Julie og Martine sovna forran i båten, haha, søtiser.

xoxo

Ingen kommentarer: