fredag 20. mars 2009

Kanskje du behøver noen som trenger deg?

Jeg har aldri før tenkt på hvor viktig det er å føle at det er bruk for deg her i verden. Jeg liker at folk kommer bort til meg og sier at de trenger hjelp, at jeg får høre at jeg er savnet på skolen når jeg er borte eller at folk søker etter trøst av meg når de er lei seg.

Hva skulle vi gjort hvis det ikke hadde vært noen som hadde trengt oss? hvis verden kunne klart seg helt fint uten oss?

Jeg tror det hadde vært litt trist.


xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggoppdatering kl 9:34 på en skoledag? hm....

Jeg trenger deg i dag, til å være med på hytta og holde småttisene i sjakk, for det er du så flink til :-)

Ina sa...

Æ sjønne ka du mene, har det sånn æ å (; men det e ofte sånn at hvis det e nå som plage mæ så kjæm æ te dæ, så æ treng dæ :) <3