lørdag 28. mars 2009

Hemmelig

I går var jeg i byen med Ingeborg, Henrik og Ruben. Det var sykt koselig å møte Ruben igjen, for jeg har ikke møtt han på kjempelenge! Jeg kjøpte meg ingenting, men klarte likevell å bruke 500 kr på noe jeg desverre (for dere) ikke får lov til å skrive om.

I dag skal jeg på black/white jentekveld til Julie med Linn og Ingeborg, så skal vi på kino og se "En shopoholikers bekjennelser". Jeg er spent på å se om Becky Bloomwood (hovedpersonen) ligner så mye på meg som jeg tror.

Hva skal dere gjøre i dag?

xoxo

3 kommentarer:

Tine Berit sa...

æ har sett den :-D Den va egentli litt rar, men bra nok :-)

camilla sa...

heia : ) tusen takk :) men har du denne eller den bloggen på blogspot ?

camilla sa...

øøhm , mente på blogg.no eller blogspot :P fant nemmelig en på blogg.no som var din og skjønner du :p