torsdag 19. mars 2009

Drop dead, gorgeous

Jeg har gått 200 mil på ski.
Eller, kanskje ikke, men mot slutten der føltes det virkelig sånn. Er det ikke sånn til dere og, at når dere føler at dere har gått kjempe langt, så får dere vite at dere bare har kommet halvveis?

Det som var bra med skidagen, var at jeg ikke kom fram sist, som jeg alltid gjør. Jeg, Julie og tvillingbroren hennes Mats kom faktisk fram veldig tidlig. Det er greit å bare sitte der å slappe av og se alle de andre komme, i stedet for at vi skal komme helt på slutten, og når vi setter oss ned så er det en halvtime til vi skal dra.
Nå skal jeg bare sitte her og roe meg ned litt, for hele kroppen min er helt anspent.
xoxo

3 kommentarer:

SannapuZ¨ sa...

gidd whine, Maren lurt mæ så æ gikk 5 mil ekstra ellerno. Æ døvve.

Anonym sa...

Så flink du var!!!!! Klem!

Anonym sa...

Utrolig imponert, morsomt at det du likte det :-)