torsdag 5. februar 2009

Sugne immunforsvar

Jeg vet ikke hva det er som feiler meg, men jeg klarer bare ikke å blogge. I forigår fikk jeg feber, så jeg har vært hjemme fra skolen i to dager. Det hjalp ikke stort at jeg tråkket på en planke med en spiker i. Dumme spiker.

Jeg eier seriøst ikke immunforsvar. Ikke litt engang. Da er det bra at mamma kan være hjemme å stelle med meg. Mamma og Martine har vært hjemme med meg begge dagene, uten om noen timer i dag mens de var i begravelse til moren til ei venninne av Martine. Jeg vil ikke skrive noe om begravelser, siden jeg synes det er trist. Og for å være ærlig så vet jeg ikke hva jeg skal si. Jeg har ikke en fjerneste anelse om hvordan jeg ville taklet det hvis noen som sto nær meg bare sån pluttselig hadde dødd. Desverre så kan det jo hende at jeg skriver om det senere, men jeg håper at det er lenge til.

Mens jeg har vært syk har jeg gjort svært lite. Jeg har lest ut 'Snømannen' boka mi, av Jo Nesbø. Som forresten var utrolig spennende, og den anbefales! Også har jeg sett TV, sovet osv. De vanlige tingene egentlig. Victoria ringte meg å spurte om hun kunne komme på besøk, men jeg var jo hos mamma, så det gikk ikke. Det var veldig synd synes jeg, men vi får ta det igjen senere!

xoxo

Ingen kommentarer: