fredag 6. februar 2009

Ikke forlat meg

I går var det et halvt år siden.
Jeg husker det som om det var i går. Jeg trodde ikke det var noe vits, men jeg dro dit likevell. Så møttes vi. Det var så rart, vi hadde ikke sett hverandre på veldig lenge. Stemningen var helt annerledes enn slik den pleide å være. Noe var galt, såklart var noe galt. Innerst inni meg visste jeg hva som ville skje, men jeg antar at jeg ville så inderlig at alt skulle gå bra at jeg bare fortrengte det.

Nei, sorry, jeg vil ikke skrive mer om dette. Jeg er 15 år, jeg har hele livet forran meg. Det kommer til å komme verre nedturer enn de jeg har vært gjennom, så hvorfor føler jeg hele tiden at jeg har truffet bunnen?
Jeg er lei av å være så følsom, og så redd for å ende opp alene.

xoxo

6 kommentarer:

Julie ps sa...

Det var fint skrevet, selv om det er trist! ;( jeg kjenner deg Julie, veit hvordan du er og hvordan du tenker på ting. Jeg kan ikke be deg ikke tenke på det, for det blir helt feil. Men du kommer ikke til å ende opp alene, jeg mener det. Uansett hva som skjer, har vi hverandre, og jeg stiller opp. Selv om det ikke vil fylle alt hele tiden, så er det vell en start!? Så tar vi det sammen derifra, ting vil bli bedre. Og du vil bli glad, ja til og med lykkelig tenker jeg meg. Som sagt; nedturer og opptruer vil komme, sikkert verre enn dette og. Men uansett hva de er, så tar vi de sammen, så bra vi klarer vertfall! Jeg kommer ikke til å forlate deg, uansett om det føles sånn, så er jeg den som alltid vil være der. Fordi jeg elsker deg, kommer jeg alltid til å gjøre <3

Anonym sa...

Ja, ikke sant! Man trenger ikke kunne spansk så lenge man kan cerveza og grazias i spania! hehe

Anonym sa...

Åå, du er så utrolig søt og har en fin header! Var det gamlekjæresten det var snakk om? =/

Anonym sa...

herrefred, så bra skrevet

Julie sa...

Så søte kommentarer.

Ja, det var nok han det var snakk om..

SannapuZ¨ sa...

jeg vet hvordan du har det. du beskriver siuasjonen som om jeg skulle sagt det selv.